En weekend i Mailano väntar...

I morgon får jag nog ställa mer än en väckarklocka... Klockan 04.45 imorgon bitti ska jag nämligen vara på SOL, med resväska och allt, för sedan väntar en långhelg i Milano. Vi är sex stycken från jobbet som åker och ska vara tillbaka i Borås igen sent på söndag kväll. Det är den stora årliga möbelmässan som lockar men vi ska även besöka en hel del coola ställen, museum, shopping och byggnader så det lär bli en helg med en hel del upplevelser.

Jag har dock riktig resfeber och det beror främst på lilla ET i magen. Jag är rädd för att inte orka med och rädd för att må dåligt där nere men jag försöker intala mig själv att det kommer gå bra. Jag får helt enkelt lyssna på kroppen och låta den bestämma tempot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0