Härliga helg

Den här helgen har känts oerhört lång och det känns väl så när man hunnit med mycket.

I fredags tränade jag en snabbis innan det blev fredagsmys i soffan med god mat och "Så ska det låta". På lördag morgon var det dags att gå upp tidigt för att åka till Bollebygd. Andreas åkte vidare till golfbanan för att spela tävling medan jag hopapde av hos mamma och pappa för att följa med Elin och mamma på hästtävling i Varberg. Det var kul och det gick jättebra så då var det extra roligt. En tredjeplats i första klassen och en delad tredjeplats i andra klassen. Väl hemma åkte jag till golfbanan där Andreas och Simon precis kommit i mål och där åt vi lunch innan jag och Andreas stannade till hos mamma och pappa och drack kaffe på en solig altan. En snabb dusch i Borås hann det bli innan vi åkte vidare till Charlotte och Simon där vi grillade och hade en kul spelkväll. Gissa vilket lag som vann, tjejernas, elelr killarnas!? ;)

Gårdagen tillbringade vi på Skene järn där vi köpte både gasolgrill och parkettgolv till sovrummet. En snabb sväng till Mc Donalds innan vi njöt av en solig fika hos Anna och Penn. Härligt! Därefter mötte jag upp Maria på Hemmkväll där vi hyrde film och lite godis och därefetr såg filmen hemma hos henne. Sönt med lite tjejsnack mellan varven. Efter det åkte jag och Andreas till nya huste för att se hur det såg ut utan en meter snö i trädgården. ;)

Inte konstigt att jag stupade i säng efetr en sådan härligt intensiv helg!



Elin och Brownie i ett soligt Varberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0