Helgen som väntar

Nu är det nedräkning kan jag säga. Nedräkning tills klockan blir fem och det är dags att gå hem och därmed ta helg. Jag är inte alls sugen på att sitta på kontoret resten av dagen utan vill uuut. Idag väntar en sväng till gymmet för att sedan gå hem och tvätta (tvättid fredag kväll). Sen hoppas jag på en luuuugn, lugn myskväll med något gott att äta och bra på TV:n.

Imorgon ska Andreas spela golftävling tidigt på morgonen i Bollebygd och jag åker antingen med Elin och mamma till Varberg på hästtävling eller umgås med Charlotte. På kvällen ska vi hem till Chralotte och Simon. Kul, kul!


Andreas tillsammans med en vän på golfbanan, underbart ljus i den här bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0