Jag känner mig stolt...

Det är mycket som snurrar runt i huvudet så här när det är tre månader kvar tills bebisen bör komma. Det är mycket tankar, funderingar, längtan, oro - men framförallt spännning. Vissa stunder tycker jag det är jobbigt med magen som växer, att det är läskigt att inte ha kontroll och att det känns jobbigt att se sig själv förändras - både kroppsligt och mentalt.

Men vissa dagar så känner jag mig vacker med gravidmagen och stolt över att få möjligheten att bli mamma - med världens underbaraste dessutom. Stolt över att få dela detta fantastiska med någon jag älskar väldigt mycket. Stolt över att allt gått vägen så här långt. Stolt över att känna att vårt barn växer och växer och snart kommer att göra oss sällskap i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0