Katrin Zytomierska

Då och då läser jag Katrin Zytomierskas blogg, ni vet hon som var i hop med Alex Schulman förut och som nu är tillsammans med Bingo Rimér och dessutom väntar hans barn. Hon har väldigt speciella åsikter och skriver så roligt så jag kan inte låta bli att gå in och kika där emellanåt. Det här fick mig att börja skratta högt här på jobbet eftersom det är liknande tankar som svävar i mitt huvud idag:

"Eftersom den närmaste toan från köket är den lilla "gästtoan" i hallen så tog jag den. Det är bara det att jag är så jävla fet nu så jag kommer inte in i den. Eller jag kommer in, men jag kan inte vända mig om för när jag gjorde det och skulle sätta mig på sitsen så satte jag mig på pappershållaren och slet upp halva röven. "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!" skrek jag och genast kom Bingo rusande."Vad hände, älskling?", frågade han. "Jag slet upp röven för jag är så jävla fet så jag inte ens får plats i toan utan att sätta mig på pappershållaren", grinade jag. Och då kunde inte Bingo hålla sig för skratt. "Nej nej nej, du är så fin. Det är pappershållarens fel att den sitter på fel ställe", sa han och så rusade han iväg för att hämta desfisireningsmedel och halosansalva och plåster. Så nu sitter jag här och kvider. Det svider och sticker på min vänstra skinka."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0