Torsdag

I vår frys ligger nu 38 kanelbullar (två stackare blev uppätna igår kväll). Jag var riktigt nöjd med mig själv att jag fick ihop det. Plus en promenad i regnet. Trots det trista vädret var det skönt att få komma ut och andas lite härlig luft och ventilera dagens händelser med Andreas. Det är mycket som händer just nu! Men jag gillar det mesta iaf. =)

I eftermiddag väntar en promenix med Charlotte och i morgon är det Valborg och därför halvdag. Så klockan ett slutar jag och vi styr kosan till Malmö tillsammans med Andreas mamma. Ett välbehövligt och efterlängtat stopp sker i Ullared...det kommer inte bli något billigt besök när både hus och bebis väntar. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0