V 25

Har precis snopet gått hem från biblioteket...som inte längre var något bibliotek. Här bor man i princip granne med stället och har totalt missat att det flyttat för att ligga nere i stan i två år på grund av ombyggnad. In kommer jag och möts av en massa stängsel och en tom, mörk lokal. Konstmuseet som låg bredvid fick svara på frågan om vad som hänt och den lilla damen förklarade som sagt att det tillfället var förflyttat. Jag som hade försenade böcker att lämna tillbaka och var sugen på att finna några nya. Typiskt! Det får bli ett besök till det andra på någon lunch i veckan i stället.

går gick jag in i vecka 25 och jag har varit orolig för att det lilla pyret i magen känts oroväckande stilla de sista dagarna men just nu så knuffas det där inne så det känns tryggt, en underbar känsla. Just nu är den nästan 30 cm lång och väger runt 800 gram.

Magen v 25 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0