Vilken resa... Dagbok

Jag kan inte påstå att den här resan gjort susen för kroppen direkt men det har varit dagar fyllda av nya intryck och upplevelser - och dessutom en känsla av Italien. Att resan fick ett lite snöppligt slut var inget som kunde göras något åt men nu är vi tillbaka igen - hela och välbehållna.

Torsdag
I torsdags morse tidigt, tidigt åkte vi med flyg till Milano med ett byte i Munchen. Jag var lte rädd för hur flygningarna skulle gå med magen men det gick fint och tog inte speciellt lång tid. Väl i Italien åkte vi snabbt till hotellet innan vi fortsatte till ett nytt designområde och spanade in coola prylar och miljöer. Dagen (liksom resterande delen av vistelsen) ägnades i princip av att gå och gå och gå och mina fötter och kropp värkte redan när halva dagen hade gått. Utan att "mellanlanda" på hotellet så tog vi oss till en bar där vi också åt lite mat. Vi gick sedan vidare till en annan bar innan vi (äntligen) åkte hemåt. De andra fortsatte dock till en bar bredvid hotellet men jag var mer intresserad av sängen och tror jag somnade innan jag lagt huvudet på kudden. Jag delade rum med Annso vilket kändes jättebra.


Jag, Sami och Annso utanför en del av designområdet


Ett smakprov från en av utställningarna


Ett smakprov från en av utställningarna - en grafisk vägg


Jag och Annso bland uteserveringarna på kvällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0