Kaos =)

Förstår inte vart tiden tar vägen och vad den egentligen ägnas åt. Idag är första dagen som Andreas jobbat på sitt vanliga jobb och alltså första riktiga dagen för mig och Vinston på "mammaledigheten". Det innebär också att det är vardag igen efter semestern och dags att komma in i lite rutiner. Vinston har varit väldigt gnällig hela dagen och inte velat somna mer än tio minuter lite här och där. Extremt jobbigt att inte få tid ens till att plocka undan lunchen. Nu har han dock somnat och därför passar jag på att gå in på nätet en sväng.

I fredags åkte vi till Varberg och där var det dags för kräftskiva hos Jörgen och Maria tillsammans med tre andra par. Det var trevligt trots att det blev på tok för sent för en trött småbarnsmamma som man numera är... Dagen efter var bara myspys hela dagen och vi var ute och gick och åt tacos på kvällen och hade filmmys. Igår fyllde jag år och vi vaknade upp i Varberg, åt frukost och åkte sedan hemmåt. Sedan gick hela eftermiddagen åt till att förbereda lite för kvällens kalas då lite släkt kom och åt tårta. När väl alla kommit var Vinston konstant hungrig och lite ledsen under hela besöket så tyvärr blev det inget jättelyckat kalas men så är det. =) 

Imorgon kommer mormor hem och ska hjälpa mig att sy upp lite gardiner. Tur, för jag vet inte huuur jag skulle hinna med eller lyckas att göra det själv just nu. Ja, jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur mycket tid en liten bebis kunde ta men mysigt är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0