Lillen växer

Missförstå mig rätt när jag säger att varenda minut, ja sekund, när Vinston sover är skön och välbehövlig. Den lille kräver så otroligt mycket tid och eftersom man inte är utrustad med åtta armar går det inte att göra i princip någonting när han är vaken mer än att bära, amma och trösta. Nu ligger han bredvid mig i soffan och sussar sött men vaknar förmodligen rätt snart. Egentligen borde jag passa på att ta igen lite sömn men istället har jag hängt tvätt, plockat in i diskmaskinen, plockat undan lite, surfat lite, kokat- och druckit kaffe. Puh!

Idag har vi varit på BVC och lillkillen växer precis som han ska, väger efter 2½ vecka 4106 gram. Inte så konstigt för han är galen i mat. =) Lugnt och städat idag annars, trist att åka hem från härliga Varberg men hemma är ändå bäst. Har haft några sköna dagar i Varberg och igår stannade vi till i Bollebygd på hemvägen för att Andreas skulle spela golf och jag hälsade på Charlotte en stund och givetvis mamma och pappa också.


Kusinerna Wille och Vinston


Vinston och Willes mjukisdjur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0