Nostalgi

Det är jättemysigt att vara hemma med lillen, missförstå mig inte men jag förstår inte hur jag ska få honom att sova mer än tio minuter och utan att jag ligger tätt, tätt intill. Det gör att det är väldigt krävande och jag har inte hunnit med någonting mer än bada Vinston och ringt försäkringskassan. Fick till en promenad också men som igår skrek han mestadels av tiden. Måste hitta en lösning på det problemet!!!

Nu har han dock somnat som en groda på min mage (nya favoritställningen) och jag har varit nostalgisk och läst gamla mail och kollat på gamla foton. Livet har förändrats kan man lugnt säga. Från partytjej med höga klackar och festklänningar varje helg till småbarnsmamma med mjölkfläckar på urtvättade tröjor. Jag säger då det... =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0