Så här långt, allt bra

Till skillnad från igår har den här dagen varit mkt lyckad så här långt och det känns så jäkla skönt. Vaknade innan Vinston och smög upp och hann både äta frukost, dricka kaffe, kolla nätet och klä på mig innan lillkillen meddelade att han var vaken och hungrig. Det gjorde susen och gjorde mig pigg, glad och lugn Med andra ord - en bra mamma.

Efter att Vinston ätit och vi myst och jag gjort i ordning lillen så provade vi vagnen igen. Han gnällde lite i början och spottade ut nappen men jag såg ändå att han även låg och kikade och såg nyfiken och nöjd ut så vi fortsatte och ett tu tre hade han somnat. Tror det var lite tack vare blåsten, vars ljud verkade ha en sövande effekt på grabben. Jag vågade mig dessutom in i mataffären där han tyvärr vaknade men lyckades ändå plocka ihop ingredienserna till en lasagne som gjordes när Vinston satt i sin baby sitter. Härligt!

Nu sover killen som en groda på mitt bröst och jag ska passa på att fixa en försäkring till honom. Sen väntar vi bara till Andreas kommer hesm så vi kan mysa alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0