SOL

Jag och Vinston kom nyss hem från ett besök på SOL. Vi hade med oss en kaka så det blev fika och det var roligt att träffa alla arbetskamrater igen. Kändes konstigt att komma dit igen...men roligt. Var dock rätt skönt att få gå ut genom dörren när det var dags för de andra att gå tillbaka till datorerna och jobba igen. =) Vinston fick en söt tygelefant och en tax men eftersom han redan fått en sådan gick vi direkt till Kurragömma där presenterna köps och fick ett tillgodokvitto för att hitta någonting annat en annan dag.

Innan vi åkte till SOL var jag, Andreas, Vinston och Maggan på kyrkogården och hälsade på Vinstons farfars viloplats. Jag hoppas Claes var med oss där idag även om jag iofs. tror att han är med oss hela tiden. Vinston hade med sig en liten vit sten som han lade på minnesplatsen. Det kändes bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0