Stadsbesök

Försöker ge mig på ett snabbt inlägg för Vinston ligger här bredvid och suger på nappen och är tyst så länge den inte ramlar ut - och det gör den i princip hela tiden. =) Idag har vi försökt oss på ett litet besök på stan och det gick fint för han somnade rätt snart och sov sött medan jag besökte lite affärer. Det var när jag satte in honom i bilen som han vaknade och kom på att han var vrålhungrig. Eftersom vi inte besökt verkstaden ännu för att ta bort airbagen fram så han kan sitta där så var det en genomsvettig Emma som körde de ca 7 minutrarna hem med en gallskrikande Vinston i baksätet. Var helt skakig när vi väl kom hem och stackars Vinston var illröd i ansiktet. Nu har han iaf. fått mat och jag med och jag passar på att kika in på nätet lite. Andreas jobbar och kommer inte förrän efter åtta någon gång.

Igår kom Mariorna på besök och hade med sig jättefina presenter i form av ett par ljusa jeans och en collagetröja till lillkillen. Vi fikade lite och pratade om allt mellan himmel och jord och först sov Vinston och sen vaknade han och var gnällig så tyvärr visade han sig inte från sin bästa sida men så är det ibland. I natt har han sovit bättre vilket gör att jag är lite piggare och känne rmig mer uppåt.

Kom på att jag fyller år på söndag. Har egentligen ingen åldersnoja men nu tror jag att jag förstår vad andra menar med att de gärna kan hoppa över födelsedagen. ;) Jaja, någon form av kalas blir det på kvällen iaf.


Tog precis detta fotot på min lillkille...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0