Lek en tidig morgon

Somnade inte förrän klockan tre i natt och sen vaknade lillkillen nästa gång klockan 6.00. När han hade ätit klart ville han inte alls somna om utan ville upp och se en massa. Så det var bara att dra på sig morgonrocken och bära runt på honom. Två gånger fick han ligga i sin spjälsäng och titta och lyssna på de små djuren som hänger ovanför sängen. Jäääättespännande! Babygymmet, babysittern, byte av blöja och ett himla växlande mellan att bäras på axeln och i famnen hann vi med och så mat på det innan han äntligen somnade klockan 8.00.

Trots att jag bara sovit i sammanlagt 4 timmar i natt känner jag mig rätt pigg och snart ska den lilla familjen ta en promenad. I eftermiddag jobbar Andreas igen och jag ska försöka börja städa lite grann - om nu lillkillen tillåter det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0