Premiärtur på stan

Sitter i soffan med en koppkaffe och har en liten nakenfis invirad i en handduk bredvid mig på soffan. Han ser ut att vara rätt nöjd med livet. Regnet öser ner och spotify är på med favoritlåtarna. Livet kunde vara sämre. Idag har jag, Andreas och Vinston varit på stan en sväng och det gick rätt bra. Var först på Andreas jobb och hälsade på, sen på Telia, Mac store och Sunhouse. Lillen kom på att han var hungrig på Telia vilket resulterade i att det inte blev någon ny mobil köpt idag som tanken var. =) Man blir lite stressad och känner sig rätt maktlös när han är ledsen och ingenting hjälper men vi lär oss hela tiden - dag för dag. Natten var riktigt jobbig och när vi väl klev upp ur sängen kände jag mig som en zombie. Borde passa på att sova eller iaf vila lite men det är mycket man vill göra när han väl sover. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0