Ingen bra dag

Regnet öser ner och idag är det ingen bra dag på något plan. Vinston har varit jobbig i natt vilket resulterade i att vi inte klev ur sängen förrän klockan ett = dåligt samvete, hungrig som tusan och trött. Sen envisades han med att vara vaken till klockan 19.00 och det enda som hjälpte någorlunda var att han bars på min eller Andreas axel eller mat. Dessutom kände jag mig riktigt, riktigt trött och fick som tur var vila en liten stund vid fyra-tiden. Nu sover han - dock något oroligt - och jag passar på att kolla datorn lite. Öppnade altandörren precis och andades några andetag för att få lite luft - det är helt sjukt. Hoppas på en bättre natt och en bättre dag i morgon.

Igår hade vi dock en trevlig dag. Jag, Andreas och Vinston åkte till Charlotte och Simon och killarna åkte för att spela golf medan vi handlade mat, solade och tog en kort promenad med vagnen innan killarna kom tillbaka och vi grillade. Hade hoppats på att få äta tillsammans alla fyra men icke. =) Lika bra att vänja sig vid att våra middagar inte kommer att se ut som förr med tanke på at det kan komma en liten bebis vilken dag som helst för dem med.

I morgon kommer Mariorna på besök vilket jag har sett fram emot. Ska bli kul att de får träffa lillkillen och jag hoppas att han är på sitt bästa humör då. =)


Älskar den här bilden på Vinston som Elin tog förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0