Vinston och jag i Knalleland

Njuter av att äta frukost i vardagsrummet farmför datorn utan tv:n på, inget ljud alls för tillfället eftersom Andreas och Vinston ligger kvar och sover i sängen. Hade hoppats hinna sy upp ett par gardiner innan de vaknar igen men vi får se. Det är mkt som man vill passa på att göra medan lillkillen sover. =) Idag var en bra dag efetr en mindre bra. Vinston sov lite längre stunder och vid fyra-tiden skjutsade vi Andreas till jobbet och hade tänkt gå på stan och strosa en stund om inte Vinston var gnällig. Vinston somnade med en gång i bilen vilket var kanon men regnet började vräka ner när vi kom ut på motorvägen vilket gjorde att vi åkte till Knalleland i stället. Där gick jag och Vinston runt och kikade lite och han sov hela tiden. Han verkar gilla att sova när det är mycket ljud runt omkring samt att det hela tiden rör på sig också. Det var som balsam för själen att få en stund utanför huset och jag njöt av varje sekund. När jag märkte att han började skruva lite på sig så åkte vi hem och lyckades precis komma innanför dörren innan han vaknade och var hungrig. Lite senare var vi och hämtade Andreas igen och jag passade på att sola solarium en stund vilket också var skönt. Försökte så gott jag kunde drömma mig bort till en strand i Thailand och lyckades rätt bra.

Idag ska vi tre ner till Andreas mammas hus som ska fotas för försäljning men annars blir det nog  relativt lugnt. Ska försöka mig på en promenad med vagnen igen för dte blev totalt misslyckat i förrgår då jag fick vända efter bara några minuter för Vinston skrek så varenda granne i området måste ha hört oss. =) Man testar lite hela tiden och märker mer och mer vad som fungerar och vad som inte gör det.


Mina grabbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0