Dagisbesök mm.





Kass jag är på att uppdatera. Men jag förstår inte vart dagarna tar vägen...och inte minst timmarna på dagarna. Det är fullt upp bara med att aktivera Vinston och ge Vinston mat och allt annat som det innebär att vara mamma. man har tur om man hinner med att äta själv någon gång emellanåt. ;) Jag är nog mer stressad än vad jag borde eller skulle kunna vara. men jag trivs inte att ha en massa saker på att-göra-listan eller att ha jättestökigt omkring mig.

Igår var tanken att jag och Vinnie skulle besöka bror i hans nya lägenhet i Göteborg men det var ju snökaos så vi bestämde oss för att det var säkrast att stanna hemma. Vi tog dock en sväng till Knalleland för att fixa de sista julklapparna och vi var så gott som själva där. Förstår folk att de stannade inne för det var inte roligt att köra dit. På hemvägen körde jag fast! Precis utanför vår infart iofs. men där fick bilen stå till Andreas kom hem. Vinston skrek som en galning hela vägen från Knalleland dessutom så vi var lagom svettiga båda två när vi väl kommit in.

Idag har jag varit och besökt ett av de två dagisalternativen. Jag gillar inte dagis och jag bävar för dagen vi måste sätta in Vinston där men så är det ju. Sedan har vi handlat, slått in julklappar och Vinston har ätit mat. Började med proteiner i förrgår och det gick riktigt bra.

Imorgon åker vi till Varberg och firar jul tillsammans med Maria, Jörgen och Wille efetrsom de åker till thailand över jul och nyår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0