En händelserik helg!

Dålig uppdatering den här helgen, jag vet! Allt har gått i ett men nu ligger vi nerbäddade i sängen alla tre och det ska bli underbart och välbehövligt med lite sömn. Hur som helst så gick allt toppen i fredags. Jag åkte till Gbg strax efter fem och väl där åt vi tapas och spelade julklappsleken hemma hos Annso. Efter en positiv rapport hemifrån hängde jag även med de andra ut till Incontro en stund och det var grymt skoj att komma ut i folkvimlet en stund. Jag kom hem halv ett och då var Vinston vaken men hade inte varit ledsen en enda gång och hade ätit både mjölk ur flaskan flera gånger och en stor portion gröt. Gissa om det kändes skönt att allt funkade så himla bra!? På lördagen åkte jag och Vinston till mamma och pappa för att ha julmys. Vi lyssnade på julmusik, drack glögg, bakade pepparkakor och gjorde tre sorters kultiska. Så himla mysigt var det. Kom hem på kvällen och då åkte Andreas till stan för att äta julbord och gå ut på stan. Idag har vi varit i Andreas mammas hus och fixat och sen var tanken att gå på basket men eftersom vi båda var trötta åkte vi hem och såg på film istället. Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0