Med en dinglis över ansiktet...

Nu har vi kommit hem från en middag hos Andreas mamma och krupit ner i sängen alla tre. Vinston är som vanligt svår att söva men jag har köpt en sk. Dinglis till honom (en liten fyrkantig snuttefilt i plysch där det i mitten sitter ett godtagit). Denna har han nu över ansiktet och det verkar gå bättre. Nu sover han sött iaf. Idag har jag mått lite bättre och tog en sväng till stan. Inhandlade lite saker och passade på att besöka jobbet för att hämta en grej och eftersom det var mitt i lunchrummen blev jag kvar för lunch tillsammans med mina kollegor. Trevligt! Imorgon åker vi till Varberg över dagen om alla mår bra. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0