Ovan känsla

Nu har snart Vinston sovit i vagnen utomhus i fyra timmar. Först tog vi en (otrolig jobbig) promenad till affären. ingen bra idé i den här snön men nu är det gjort och sedan har han sovit och sovit och sovit. Jag är van vid att han kanske sover runt 2 timmar i bästa fall och satte igång med att julpynta, koka morötter och majs och stavmixade dessa. Vattnade blommor, tog en kopp kaffe på stående fot och fick gjort riktigt mycket. När allt detta var klart så hade han fortfarand einte vaknat så jag satte mig vid datorn och vilken lyxig känsla det var när det är helt tyst och ingen att underhålla. Lunchen fick jag också i mig och nu funderar jag på att gå ut och rulla in den lille. Men han trivs uppenbarligen med lite frisk luft! =)

I eftermiddag ska han vara hos Maggan ett par timmar och jag ska vara med Andreas på Sunhouse för att lära mig jobba. I morgon kväll är det dags för julfest med SOL och efter mycket velande hit och dit så lutar det nu åt att jag tar egen bil och åker hem lite tidigare. Vill så hemskt gärna gå men eftersom det är i Göteborg och lite väl långt bort ifall det skulle vara något med vinston så vill jag inte vara med på hela grejen. Hoppas, hoppas att det blir så nu och att det funkar bra att "lämna" honom i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0