Shit vad fort det går...

Redan måndag igen och jag hann knappt fatta att det var fredag. I lördags tog vi en tripp ner till Varberg över dagen för att lämna tillbaks lite kläder Vinston lånat av Wille men som han nu växt ur. Vi fick låna liute nytt i strl. 74, oj vad lillkillen växer.

I går kom mamma och pappa till oss och Andreas och pappa körde bort saker från Andreas mammas hus som har sålts och mamma var hos mig och Vinston och passade honom lite så jag kunde städa och fixa lite. Uppskattat! Nu har jag precis gjort en beställning av kort hos fotografen vi var hos för ett par veckor sedan. Fick välja mellan 67 kort som hon plockat ut och alla de var i princip jättebra. SKITSVÅRT att välja ut tre som jag slutligen gjorde. Men det blir nog jättebra.

Nu ska vi snart äta lunch för att sedan ta oss till Katrin och Amanda som har denna veckas mammafika. Alltid trevligt!


Vinston bara några dagar gammal...


Liten kille i stor säng


Åhh så liten han var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0