Vinterpromenix och blöta pussar

Har precis kommit in från en promenad. även om det var svinkallt var det rätt skönt att komma ut och få lite frisk luft. Man blir knäpp av att bara sitta inomhus! Känner mig dock ännu sämre idag. Näsan rinner, ögonen rinner, halsen känns tjock och huvudet tungt. Hade gjort mycket för att ligga i sängen men se det går inte med en liten hemma. =) Fick dock sovit på förmiddagen när han gjorde det samma. Nu väntar vi på att Andreas ska komma hem men annars händer dte nog inte så mycket mer idag. I morgon är det babyrytmik - om jag inte blir ännu sämre.

Vinston har lärt sig att pussas och det är bara såååå sött...och blött. När man bär på honom så tar han tag om mitt ansikte med båda händerna och ger mig en blöt kyss mitt på munnen...eller hakan...eller näsan...eller vad han tycker känns bäst. Samtidigt som han säger mmmm. Precis som jag gör när jag pussar på honom. =) Det är så gulligt.


Vårt charmtroll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0