Wiwi Aronsson

Åter igen en jobbig natt men nu har vi varit på apoteket, Vinston och jag, och köpt refill till nässugen och fler näsdroppar så jag hoppas han ska kunna sova lite bättre i natt. Vi har också varit och handlat lite på Coop och tagit en skön promenad. Det var ett tag sedan jag var ute och gick pga. fullt upp, kyla och så att Vinston varit dålig så nu var det underbart att få lite frisk luft och det tror jag lillkillen också tyckte. Han sover fortfarande i sin vagn som står inne och jag har fått tid till att göra lite grejer som att skruva upp en tavla, montera fotona från fotografen i ramar, packa upp lite grejer och tvätta. Sköööönt! Nu får jag nog se till att väcka vår lille grabb så inte sömnrytmen blir helt åt helsike.

Förresten här är de fotona vi beställde från Wiwi Aronsson. Det blev svindyrt men väldigt fint. (Alla i svart vitt och storlekarna 15x15 på det första och sista här under, och 24x30 på det i mitten.)

Önskar er en trevlig kväll! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0