1-års kalas

Fredag förmiddag och helgen är inom räckhåll. Tyvärr har jag inte haft något att göra hittills på jobbet men nu kommer en akutannons in och sen ska jag ta kameran och ut och reka lite i butikerna på stan för att få lite inspiration till en viss uppgift för en ny kund. Kul med något annat än att sitta och stirra på skärmen!

Känner mig inte riktigt tipp topp idag. Vet inte riktigt vad det är men jag har en obehaglig känsla inom mig som liksom inte riktigt vill försvinna... Men i eftermiddag tar jag bilen till mamma och pappa och följer med på 1-års kalas till Lillkusin Alice. Det ska bli trevligt och kul att se dem alla igen. Jag har köpt världens sötaste lilla present till lilltjejen också. Små blommiga tights med spetskant och en lila tunika med samma blommönster som byxorna. Så sött så hjärtat mitt smälter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0