Lite full i skratt...

Var på gymmet för fösta gången efter Nyår och kunde inte låta bli att småle lite åt alla nya hoppfulla människor som ringlade in genom dörren för att lösa gymkort - Nyårslöfte nr ett liksom! =) Höll mig på crosstrainern vilket gjorde att jag hade utsikt över receptionen, och jag vet inte hur många människor som kom in och löste kort. Alla såg lika vilsna och nya ut men ändå med något beslutsamt, nöjt i blicken. Kan tänka mig hur nöjda de måste känna sig efter att varit där och betalat ett hutlöst årspris - men ändå med tanken på hur snygga de kommer vara "beach 2010". Haha, stackars, stackars. Undrar om de känner sig lika nöjda i maj!? Förhoppningsvis en del men de flesta kommer knappt sätta sin fot där, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0