Min älskling - 28 år!

Det finns ingen annan som gör mig så lycklig. Ingen annan som gör mig så lugn och trygg. Ingen annan som jag hellre umgås med. Ingen annan som kan få mig så glad när jag känner mig ledsen. Ingen annan som alltid har rätt.

Du är mitt allt, det finaste jag vet. Du är så perfekt, så perfekt för mig. Du är rolig, du är snygg, du är smart. Jag är så stolt över dig och att du är min. Så lycklig för att få leva mitt liv tillsammans med dig och för att du ska bli pappa till vårt barn. Du kommer inte bara att vara världens bästa pojkvän, du kommer också att bli världens bästa pappa, det är jag helt övertygad om.

Jag älskar dig så mycket Andreas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0