Suckar

Kom precis tillbaka efetr lite lunch. Känner mig lite konstig - är mätt men hungrig samtidigt efter att ha ätit. Känns som det liksom saknas något i kroppen. Jaja, dricker ett glas vatten och ser glad ut. Ibland är det så himla trist att komma tillbaks efter lunchen och inse att det är x antal timmar kvar innan det är dags att gå hem och du känner verkligen inte för att att ta tag i något arbete. Du har dessutom surfat runt på de vanliga sidorna på Internet, så nätet lockar ingenting. Att gå ut resterande delen av lunchen känns inte heller speciellt lockande idag. Det ser grått och kallt ut och jag har ingenting som jag behöver köpa. Så är det med det! Det är väl bara att hugga tag i arbetet igen, fastän att jag egentligen känner att jag kört fast. Usch och blä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag var inne på ditt album på Styleroom. Var har du köpt köksbordet och stolarna? (www.styleroom.se/image/scaled/normal/719d/1/11271)



/K

2010-01-22 @ 11:17:56
Postat av: Anonym

Stolarna är köpta på EM-möbler i Göteborg och skivan samt stålbenet är från IKEA.

2010-01-22 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0