Tung i huvudet...

Hade planerat ett besök på gymmet efter jobbet idag och har t.om. med väskan med mig - packad och klar. Men huvudet känns tyngre och tyngre och jag känner mig helt enkelt inte riktigt fit for fight för att ställa mig på cross trainern idag så det blir en promenix med Andreas istället. Behöver dessutom fixa lite ingredienser till fikan på onsdag då Andreas fyller år. 28 år, shit, det ä ingen liten grabb längre. ;)

I morgon blir det spännande. Vi ska ha en pitch för en ny potentiell kund som verkligen skulle vara grymt roligt att få arbeta med. Har i över en veckas tid förberett allt material som nu ska presenteras för dem i morgon och det är bara att hålla tummarna så hårt det går för att det ska falla dem i smaken.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0