Vad är det för fel?

Åhh, blir så trött på mig själv. I måndags gick jag ju hem från jobbet för jag nästan svimmade och för att jag kände mig yr, illamående och allmänt skakig. Var hemma även i tisdags men kände mig ändå rätt okej. Igår var jag ledig men mådde bra. I morses på jobbet var jag nära att svimma IGEN. Känner mig så skakig och illamående  - men idag tänker jag INTE gå hem. Försöker fokusera tankarna någon annanstans istället för att låta dem gå dit dem vill... Jobbigt!

Skönt ändå att det är torsdag idag trots att det känns som måndag. Sånt är lyx! =) Igår var en riktig slappardag. Eftersom det snöat så mycket ville vi inte ge oss iväg någonstans med bilen så det blev sen frukost, en promenad och påhälsning hos Andreas föräldrar och sen hem för att se lite på TV, äta lunch och bara slappa. Träffade dessutom Maria på eftermiddagen för en liten promenad med fika efteråt hos henne. Thé och citronmuffins, mums vad det smakade bra och satt fint med lite tjejsnack. =) När jag sen kom hem ägnade jag och Andreas resten av kvällen åt att se Änglagård - andra sommaren. Har ju missat att se dessa filmer men tyckte dem var väldigt bra med vackra miljöer, intressant story och bra skådisar.

Åhh, hoppas så att jag börjar känna mig bra igen. Ska tänka positivt, positivt, positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0