Besök...

Det är himla mysigt att gå hemma och mysa hela dagarna men för en rastlös person som jag så börjar det snart krypa i kroppen av att inte komma utanför dörren utan i princip bara sova, äta, amma, bära, trösta, byta blöjor, plocka undan, städa, tvätta och amma lite till. Igår var jag ensam med lillen hela eftermiddagen och han var inte på sitt bästa humör direkt. Stackaren hade ont i magen och ville allt annat än att sova. När Andreas kom hem tog jag därför en liten tupplur innan Tobbe och Lina kom på besök med kinamat. Trevligt!

Idag kom min gulliga farmor och faster på besök med helt nybakta bullar och kakor...väldigt uppskattat. Vi hade en mysig fika och lillkillen fick sin första nallebjörn. Därefter har jag, Andreas och lille Vinston varit och köpt blommor och fixat magdroppar till hans lilla mage som gör ont. Nu är jag och Vinston ensamma hemma och han sover sött bredvid  - hoppas han vill göra det en liten stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0