Jordgubbar och vaniljkesella

Hade en härlig kväll igår tillsammans med mina Marior trots att ryggen värkte och att fötterna knappt fick plats i skorna . =) Vi hade hoppats få bord på Viskan men det ville resten av stan också så det var lättare sagt än gjort att hitta något ledigt bord någonstans. Till slut blev det Tant grön vilket inte är så trevligt utomhus precis bredvid Allégatan men som har helt okej käk. Där satt vi i solen en bra stund innan vi gick en sväng på stan och till sist hamnade på torget och såg hela Erik Grönwalls "show". Han var klart bättre än vad jag förväntat mig live. Bjöd på sig själv ordentligt och sjöng väldigt bra live. Kort och gott hade vi en väldigt trevlig kväll tillsammans och njöt av det härliga vädret.

Nu är det endast en kvart kvar. En kvart kvar till semester, till föräldraledighet, till en ny del av mitt liv börjar. Det är stort och har firats med jordgubbar och vaniljkesella. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0