Måndagen i Bollebygd

Hej hopp, tisdag morgon och jag har äit frukost på balkongen. Det kändes lyxigt men var alldeles för kyligt så nu tog jag in datorn igen och försöker bestämma mig i vilken turordning jag ska göra de saker jag planerat för dagen. Det blir en ensam dag idag. Andreas kommer inte hem förrän efter sju i kväll och jag har inte planerat att träffa någon annan idag. Kan dock vara skönt att bara vara ensam ibland och jag känner mig rätt trött idag dessutom så... 

Igår åkte jag till Bollebygd och följde med mamma, pappa och Elin till Hulta för att äta lunch. Mamma och pappa åkte sedan tillbaka till jobbet medan jag och Elin tillbringade ett par timmar i Bollebygd. Passade på att besöka Kicki, Maria och Jill, det var ett bra tag sedan jag såg dem så, och seen tog jag och Elin en glass innan vi åkte tillbaka hem till mamma och pappa. Eftersom mamma fyllde år hjälpte vi till att fixa med tårta och sånt innan lite gäster kom och jag åkte tillbaka till Borås igen.

Vi såg Benjamin Button igår kväll, har bara sett halva tidigare så nu såg vi hela och den var bra, annorlunda och stora tårar rann nerför mina kinder i slutet. Kan inte avgöra om det berodde på att den VAR så jättesorglig eller om jag bara är lite känslig just nu. Förmodligen det sista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0