Mys i Almenäs

Vaknade på tokfel sida idag men det rättades till när solen letade sig fram bakom molnen och mamma och Elin kom och hämtade mig för att tillsammans tillbringa dagen i Almenäs. Har varit underbart härligt väder och vi har bara latat oss, pratat, fikat och ätit lunch. Eftersom det var molnigt och mulet var jag inställd på en dag på stan istället vilket inte hade varit så upplyftande eftersom jag har köpstopp. Men som sagt så sprack ju vädret upp och blev riktigt bra.

Nu har jag nyss kommit hem och ska vila lite innan min älskling kommer och då är det grill som står på schemat. I morgon blir det bröllop i Värnamo och jag hoppas så att det inte blir för varm eller att fötterna svullnar för då kan jag inte ha några skor om inte flipflops räknas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0