Nedräkning...

Idag är näst sista dagen jag jobbar på SOL...på ett bra tag. Som sagt, det är blandade känslor, men nu har jag så ont i ryggen så det ska bli skönt att inte behöva sistta på en kontorsstol åtta timmar om dagen iaf. I kväll väntar en fika med Mariorna på stan och eftersom det är första sommartorsdagen så kommer det nog vara en hel del folk. Erik Grönwall spelar i kväll och det är väl alltid kul att lyssna på någon artist, även om jag inte är något jättefan av honom direkt.

I morgon bär det av till varberg...igen. =) Maria, Jörgen och bus-Wille börjar sin semester och det ska bli härligt att träffa dem igen. Tillbringar fredagskvällen där och lördagen innan vi åker hem söndag morgon för att äta lunch på Ellagården med mamma, pappa, Elin, Jimmy, farmor, mormor och Mona-Lis. Ska bli roligt att träffa alla igen och dessutom följer dem med hem till oss efetråt på en fika för att se huset.

SEN har jag semester! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0