Nu är det bara ET kvar

Igår var första lediga dagen som jag enbart spenderade hemma i min ensamhet. Förutom att jag sa "Du kan slänga kvittot" till kassörskan på ICA öppnade jag inte munnen en endaste gång förrän Andreas kom hem 19.30. Fick gjort lite grann igår som att ta hand om tvätt, laga mat, handla, fixa med datorn och göra i ordning ET:s rum helt färdigt (förutom att en hylla ska upp på väggen) så nu kan det lilla busfröt i princip få komma när han eller hon behagar. Vill åka på bröllopet som är på lördag men sen så...

Idag har jag också lite pyssel på schemat men ska försöka ta det lite lugnt också och bara njuta av livet. I kväll kommer Mariorna hem på fika och det ska bli mysigt. =)

 
Sängen är bäddad...


...och det mesta är i ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0