På balkongen...

Var helt slut när jag äntligen lyckades ta mig från jobbet i fredags. Det blev en hektisk dag med mycket som skulle fixas innan jag kunde gå hem. Men tur var nog det för det gjorde att jag inte hade möjlighet att tänka någonting på att det var sista dagen på länge... Hur som helst så hämtade Andreas och Maggan mig utanför jobbet och vi åkte direkt till Varberg. Trött, varm och svullen som jag var så halvsovjag nästan hela vägen ner och när vi kom fram var det dags att laga mat och umgås med Maria, Jörgen och Wille som också påbörjade sin semester.

Dagendärpå vaknade vi upp till strålande solsken och det blev en dag i solstolen och sedan stranden. Känns konstigt att gå halvnaken på stranden men jättemage för man märker vad alla tittar men det gör ingenting. Jag är stolt över magen. Det är ju vår ET som bor där inne. =) På kvällen blev det åter igen grill och vi satt ute och pratade tills klockan nästan var ett på natten. Ljuvliga sommarkväll. 

I morse åkte vi hem efter frukosten och tog ett snabbt röj här hemma för sedan var det dags att möta upp farmor, Mona-Lis, mormor och hela familjen på Ellagården för brunch. Eftersom farmor och faster inte sett huset än åkte vi till Häggatan efter vi hade ätit och fortsatte med husvisning samt kaffekalas. Der var mysigt att träffa allihopa och få visa dem vårt hem.

Nu sitter jag på balkongen med fötterna i kallt vatten, datorn i knät och en söt, sovandes pojkvän bredvid mig i soffan. Dags för lite kvällsmat kanske!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0