Dagen före midsommar

Åhh, vill bara sluta nu och komma ut i solen. Klockan 15.00 går jag från jobbet idag och kommer njuuuta av några härliga dagar i Varberg med härligt sällslap och förmodligen och förhoppningsvis superväder! Kom precis från barnmorskan som bättrade på allting med att berätta att alla värden är jättebra, att ET följer sin kurva, att hjärtljuden låter toppen. Nu har jag gått upp 11 kilo och det är ca fyra veckor kvar.

Igår försökte jag packa den omtalade BB-väskan som ska stå packad och klar - färdig att tas med när det är dags och det var inte det lättatse. Inser att vi nog behöver komplettera med lite saker men BM lugnade mig med att säga att jag inte behöver lyda den där listan slaviskt utan att det viktigaste är att jag och Andreas finns på plats när det väl är dags. =) Det var betryggande att höra...

Enda smolket i bägaren just nu är att vi har fått tillbaka vår bil efter dryga fem veckor och det hade varit fantastiskt om det bara hade skötts på rätt sätt. Toveks är inte något jag skulle rekommendera min värsta fiende ens. Vi hade precis kommit från macken och hade tankat full tank på 600:- när olyckan inträffade och ändå visar mätaren halv tank när vi nu hämtade den idag. Dessutom har repor uppkommit som INTE fanns där innan. Jäkla tomtenissar! Blir så arg så jag kokar men hoppas vi får rett ut det här problemet. Rätt ska vara rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0