Dålig uppdatering

Har haft fullt upp och det är kaos på jobbet. Rätt roligt kaos iofs. men jag har svårt att inte bli stressad. Idag har jag iaf. lyckats få till en lunch med gulliga Louise. Det var på tok för länge sedan vi sågs så det var kul att träffas och prata om allt mellan himmel och jord. En timma går alldeles för fort bara.

Nu är det bara en timma kvar tills det är dags att gå hem. Idag blir det lugnt, ska fixa lite i huset och så hoppas jag på en film. Vi såg en film i sovrummet i söndags och det kändes otroligt lyxigt att kunna krypa ner i sängen och se på TV. Allt börjar ordna upp sig riktigt fint där hemma och jag bara går omkring och njuter va hur fint det blir. Försöker att blunda för all skit som fortfarande står framme och det går bättre än vad jag trott. Kan faktiskt se alla möjligheter och ta det lite i sänder istället för att få panik av att allt är överallt. DET är skönt.


Jag och Louise för kanske två år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0