En egen tvättstuga...

Förstår inte att man kan vara så glad för en egen tvättstuga. Möjligheten till att tvätta när man vill är obeskrivlig när man är van vid att tvångstvätta på ett speciellt datum. I förrgår fick Andreas dessutom upp tvättlinor som jag firade med att tvätta två maskiner tvätt på direkten och hänga upp så fint på de sträkta linorna. "Tänk på att varje maskin kostar pengar gumman" sa Andreas som verkade tro att jag tvättade en massa i onödan. =)

Vi har fått lakan och påslakan till vagn och spjälsäng av både mamma och Andreas mamma som är sedan jag och Andreas var små ( iaf. när jag var liten) och det är toppen eftersom det dels är väldans dyrt och går åt och dels för att det är lite nostalgi. Igår åkte allt in i tvättmaskinen och det ska bli roligt att vika in allt i garderoben som bara får ligga där och vänta till den lill* får för sig att komma ut. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0