Färgade fingrar

Hittade presenten igår i sista minuten - ett golfparaply, riktigt fint faktiskt men jag hoppas inte det blir tillfälle att Jimmy får använda det allt för mycket i sommar! ;) Sedan blev det smörgåstårta och jordgubbstårta hos mamma och pappa och det var trevligt att träffa både familjen och farmor och faster. Min syster äger en massa nagellack i alla färger mellan turkos och lila. För en fegis som jag som för det mesta kör genomskinligt brukar jag alltid komma därifrån i en något starkare kulör. Orange blev det igår så nu sitter jag och skriver på tangentbordet och varje gång jag kollar ner på mina fingrar får jag en chock. En färgchock! Men det är trevligt, det blir man glad av! =)

E.T har förresten hicka väldigt mycket nu. Igår kände jag det två eller tre omgångar under dagen och det brukar hålla i sig rätt länge varje gång. Det känns lite lustigt - som ett långsamt tickande i magen. Elin fick möjlighet att känna det igår kväll, det är en speciell känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0