Fredagsbild

Fredag och vädret är alldeles underbart...igen. Igår hade jag faktiskt både tid och vett på att tillbringa eftermiddagen på altanen med bikini och oj vad underbart det kändes. Jag älskar ljudet av gräsklipparljud runt omkring och känslan av solen som värmer. Hade dessutom en bra tidning som luslästes innan myrorna i kroppen bestämde sig för att det var dags att gå in och fixa i huset. Det är ju dock fortfarande massor med flyttlådor och kaos överallt. Andreas var i väg hela kvällen så jag gick och pillade lite ensam och lagade mat och tvättade tvätt. Gissa om det är härligt med en egen tvättstuga!? =)

Nu är jag på jobbet och ska precis iväg till Barnmorskan på rutinkontroll. Får se om den lill* vuxit bra sedan sist. Här kommer dessutom en magbild från i morses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0