Helgens strapatser

Hej hopp, måndag och snart dags för lunch. I lördags åkte jag till Bollebygd tidigt och Andreas åkte med pappa och brorsan för att spela golf medan jag följde med mamma och syster till ridklubben för att se på när hon tävlade söta Fantazie. Det blev en riktigt lyckad dag för dem (2:a i första klassen och sen 2: i KM:et i andra klassen) och det var kul att träffa lite hästfolk och se alla duktiga tjejerna rida.

Sedan var det dags att åka hemåt för att handla och fixa mat till kvällen då Tobbe och Lina kom på besök. Trevlig, lugn kväll och vi kollade dessutom på bröllopet. Igår blev det en trip till Ikea för att köpa garderob till ET och lite andra saker som saknades och sen försvann resten av dagen fort. =)

Nu är det bara denna och nästa vecka kvar innan jag går på semester och på mammaledighet på samma gång. Det är en konstig känsla jag har i kroppen. Förväntan, spänning, oro, pirr i magen, lycka, ångest men mest av allt längtan. Längtan efter att snart, snart få träffa ET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0