Inte långt kvar...

Jag börjar inse att det verkligen inte är så långt kvar nu tills vi kommer att få träffa ET. Circus 40 dagar men det KAN ju hända när som helst och också dröja ett par veckor till efter utsatt datum också. Det jag känner lite nu är att även om det mesta faktiskt är i ordning i huset nu så har jag ingen aning om vad vi mer behöver köpa innan det är dags för bebisen att visa sig. Läser runt lite på bebissidor och olika bloggar och där pratar dem om startpaket på apoteket, badbaljor, babysitters osv. osv. Vi har köpt/fått rätt mycket bodies, pyamasar och lakan etc. men det är väl massa mer som man behöver!?

Vet att jag inte ska oroa mig för det här nu men det bör finnas någon slags lista man kan utgå ifrån så man vet vad man bör ha. Jag menar, det här är ju ingenting man är med om varje dag direkt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0