Mammakläder = tantkläder

Bara för att man är gravid, ska bli mamma och just för tillfället har något större mage så måste man väl fortfarande få klä sig i kläder som är snygga. Mammamodet är dessvärre inte det snyggaste. Går man t.ex. till H&M:s mammaavdelning så der de kläderna ut som något man kan köpa i en tantbutik i storlek tält. Mammalicios har de snyggaste mammakläderna och dessutom till bra priser men just nu hittar jag ingenting. Jag håller på att leta efter en klänning jag kan ha på bröllopet om drygt två veckor och hittar INGENTING. Såvidare jag inte vill gå i någon trist smaklös trikåtunika, tält eller nattlinne. Suck!


Den här t.ex. kan man hitta på nelly.se för 399:-. Någon som är sugen, tror inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0