SOL-fest

Igår klockan 15.00 slutade vi att jobba och "hela" SOL samt ett par frilansare, allt som allt nio personer, åkte hem till VD:n som lyckligtvis också bor i Brämhult. Där förberedde vi middagen allihopa innan vi tog en promenad till Ymergården. Pust! Väl på plats var det dags för freesbeegolf och jag hoppade över eftersom jag kände mig trött och hade lite känningar i magen. Däremot "tvingades" jag ju följa med runt på 9-hålsbanan och skriva protokoll. Det såg riktigt roligt ut men samtidigt svårt men tog en bra stund och det var en rätt lång promenad i skogen runt de olika hålen. I alal fall för någon som är höggravid. Efter ca 2 timmar var vi tillbaka igen och tävlingen avslutades med en sistatävling - närmast "hål". Christer, en av delägarna satte sin freesbee RAKT i korgen vilket var riktigt snyggt gjort!

Efter promenaden hem till Tina var jag väldigt trött och framförallt utsvulten men det gick ändå bättre än vad jag hade trott. Vi satte igång att börja grilla och äta en riktigt god måltid utomhus innan det avslutades med prisutdelning och kaffe med hallon och glass inne. En trevlig kväll med mycket skratt blev det iaf men nu ska det bli skönt med lite massage som erbjuds varannan fredag på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0