Sommar och sol

Finns det något härligare än att vakna till blå himmel och sol och dessutom på bra humör. Det ni! ;) Pricken över i:t skulle väl vara att ligga i bikini på en filt i solen och käka jordgubbar. Nu får jag nöja mig med att sitta på kontoret och se fram emot lunchen som jag tänker tillbringa med Charlotte. Dessutom slutar jag klockan 15.00 idag och resten av efetrmiddagen och kvällen är det jobbfest. Tydligen är det freesbeegof på schemat följt av mat hemma hos Tina. Ska bli riktigt trevligt trots att jag mer än gärna tagit ett glas vin vilket är strängt förbjudet ett tag till. ;)

Tapetseringen igår gick väldigt bra och rummet blev ett helt annat rum med en fondvägg. Mamma är duktig hon! =) Fick också tillfället att hälsa på två grannar igår. Den ena väntar bebis EXAKT en månad efter ET är beräknad så jag blev väldigt glad att hon var trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0