Spårecension

Åhh vad jag hade gjort mycket för att sitta utomhus i solen istället för att sitta här på jobbet just nu. Går tyvärr inte göra så mycket åt det just för tillfället utan det är bara att hoppas på att solen är kvar i eftermiddag för då ska jag försöka ta mig tid till att sitta på altanen en stund.

Igår efter jobbet åkte jag till Bollebygd och fick lite gott att knapra på tillsammans med mamma, pappa, Jimmy och Elin. Kul att alla var hemma! Det var väldigt skönt att få sätta sig tillbaka i en stol på altanen och bara prata om allt och inget. Sen blev det dags för mig och mamma att åka till Dana i Hyssna. Vi visste inte alls vad vi gett oss in på utan tyckte bara dte var en intressant upplevelse. Lite konstigt kändes det att knacka på dörren utan att riktigt veta vad som skulle ske.

Hur som helst fick jag börja och mamma fick sitta i ett annat rum så länge. Dana använde sig av en riktigt sliten kortlek och samtalet bestod dels av att hon la korten i vissa mönster och kunde därefter avläsa en del saker om mig och mitt liv. Jag fick också kupera och välja kort vid några tillfällen vilket ledde till vissa konstateranden. Det var flera kusligt sanna saker hon berättade som jag anser att hon inte skulle kunna haft en aning om och sedan ett par saker som inte stämde men även om jag tar allt med en nypa salt så tyckte jag att samtalet gav mycket och jag fick reda på flera intressanta saker. Jag fick också möjlighet att fråga frågor men kom inte på så mycket  just för stunden. Därför skulle jag mer än gärna vilja åka tillbaka någon gång och vara mer förberedd.

Kan klart rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!!



Har velet gå till Dana i flera år för jag har hört så mycket bra om henne. Ser det som en kul grej!! :-) Bor i Kungsbacka och är ofta i Kinna så det blir ju nära och bra oxå.

Har du nummret så att man kan ringa och boka en tid så får du gärna maila det till mig.

Lycka till med magen och kommande bebbe!!



Mvh Emma

2010-06-08 @ 12:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0