Tankar

Vilket underbart väder att vakna till- och så är det första juni till råga på allt. Vart tog våren vägen, vart tar tiden vägen? Det är bara knappt fyra veckor kvar som jag jobbar nu innan det är dags att ta semester (vara mammaledig) Tre hela veckor innan det är beräknat att ET ska titta ut kommer jag att vara hemma. DÅ ska jag ligga i en solstol i bikini, läsa, käka vindruvor, dricka jordgubbssaft och bara njuuuuta av att huset är upppackat. =) Härliga tanke!

Varje gång det sparkar till i magen, och det gör det ofta nu, så längtar jag så efter att få träffa den lill* i magen. Att få se hur h*n ser ut, att få lära känna henne eller honom. Vår son eller dotter! Hisnande tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0